У ЗАКЛАДІ ВІДСУТНІ УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.                                                     

         ГОЛОВНИЙ ПРИНЦИП ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯПЕРЕБУВАННЯ ДИТИНИ З ПЕВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В МАСОВІЙ ДОШКІЛЬНІЙ ГРУПІ, ОВОЛОДІННЯ НЕЮ ЗНАННЯМИ, ВМІННЯМИ ТА НАВИЧКАМИ НАРІВНІ ІЗ ЗДОРОВИМИ ОДНОЛІТКАМИ; СОЦІАЛЬНО – МЕДИКО – ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЛЕЖНИХ УМОВ ДЛЯ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ, КОРЕКЦІЙНО – КОМПЕНСАТОРНОЇ РОБОТИ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ, КАДРОВЕ, ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. ІНКЛЮЗИВНИЙ ПІДХІД СТВОРЕННЯ ТАКИХ УМОВ, ЗА ЯКИХ ДІТИ МАЮТЬ ОДНАКОВИЙ ДОСТУП ДО ОСВІТИ, У ТОМУ ЧИСЛІ ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ В МАСОВІЙ ДОШКІЛЬНІЙ ГРУПІ. ВОДНОЧАС, УСІ ДІТИ В ТАКИХ УМОВАХ КРАЩЕ АДАПТУЮТЬСЯ ДО НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ОВОЛОДІВАЮТЬ СОЦІАЛЬНИМИ НАВИЧКАМИ, ПОЧУВАЮТЬСЯ БІЛЬШ САМОСТІЙНИМИ, ПОТРІБНИМИ В СУСПІЛЬСТВІ. ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЗАВДЯКИ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОМУ СПІЛКУВАННЮ З ОДНОЛІТКАМИ ПОЛІПШУЄТЬСЯ:МОТОРНИЙ; МОВНИЙ; СОЦІАЛЬНИЙ; ЕМОЦІЙНИЙРОЗВИТОК ДИТИНИ. РОВЕСНИКИ ВІДІГРАЮТЬ РОЛЬ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. ОВОЛОДІННЯ НОВИМИ ВМІННЯМИ ТА НАВИЧКАМИ ВІДБУВАЄТЬСЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО. НАВЧАННЯ ПРОВОДИТЬСЯ З ОРІЄНТАЦІЄЮ НА ЗДІБНОСТІ ТА ІНТЕРЕСИ ДІТЕЙ. У ДІТЕЙ Є МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ НАЛАГОДЖЕННЯ ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ З РОВЕСНИКАМИ.